Breaking Newz:

Ο απόλυτος οδηγός επιβίωσης στην εξεταστική

Περνώντας τα μαθήματα με εναλλακτικούς τρόπους

Παίρνουμε στα χέρια μας τα θέματα. Τους ρίχνουμε μια πολύ γρήγορη ματιά, ίσα ίσα για να αγχωθούμε τόσο όσο πρέπει, ώστε να συμπεράνουμε ότι δεν ξέρουμε τίποτα. Ξαναρίχνουμε μια απεγνωσμένη ματιά, για να βεβαιωθούμε ότι η ζημιά στην ψυχολογία μας επετεύχθη με την πρώτη ανάγνωση. Υπέροχα. Το κίνητρο για να περάσουμε το μάθημα καταστρώνοντας κάποιο ύπουλο σχέδιο, έχει δημιουργηθεί. Δε χρειάζεται να στύψουμε το μυαλό μας και να καταπιέσουμε το πνεύμα μας, προσπαθώντας να ανακαλέσουμε μνήμες που όλοι ξέρουμε ότι βρίσκονται πολύ πίσω για να ανασυρθούν εγκαίρως. Αγνοούμε τους γύρω μας που δείχνουν να μελετούν προσεκτικά τις ερωτήσεις πάνω στις κόλλες και εγκαταλείπουμε οριστικά την προσπάθεια να πάρουμε την εξέταση στα σοβαρά. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ, ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.

 Βήμα πρώτο:

 Διαβάζουμε την εκφώνηση πιο προσεκτικά αυτή τη φορά, εμβαθύνοντας στα σημεία που μας φαίνονται εντελώς άγνωστα. Συγκρατούμε τη βασική ιδέα. Πάμε στην κόλλα μας και ξεκινάμε την απάντησή μας: Μεταφέρουμε ολόκληρο τον σκελετό με δικά μας λόγια, σε στυλ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΕ ΔΙΟΡΘΩΤΗ, ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΩ. Στα δικά μας λόγια, συμπεριλαμβάνουμε πολλά περιττά επίθετα, σύνθετες εκφράσεις που απομακρύνουν τον αναγνώστη από την ουσία, και το κυριότερο: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΣ. Με λίγα λόγια, στην πρώτη παράγραφο επαναλαμβάνουμε ό,τι μας δόθηκε, αντικαθιστώντας τα δεδομένα που δεν καταλαβαίνουμε με καινούργια που κατανοούμε και μας βολεύουν. Θολώνουμε τα νερά- διασκεδάζουμε τις εντυπώσεις. Κατασκευάζουμε μια άσκηση μες στην άσκηση, κάνοντας τον καθηγητή να πιστεύει ότι πάμε με τα νερά του, ενώ παράλληλα τον παρασέρνουμε στην ψυχεδελική δίνη της εγκληματικής φαντασίας μας.

Βήμα δεύτερο:

Αφού αλλοιώσουμε το πρακτικό σε βαθμό τόσο φρικιαστικό, που δεν θα το αναγνώριζε ούτε η μητέρα του, προχωράμε στη δεύτερη παράγραφο, όπου και θα παραθέσουμε τις αναλυτικές μας απαντήσεις στα ερωτήματα που θέσαμε οι ίδιοι στον εαυτό μας. Σατανικό φυσικά. Χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο στόμφο, συνοδευόμενο πάντα από την απαραίτητη επιστημονική τεκμηρίωση (γιατί πάνω απ’ όλα μας ενδιαφέρει η προαγωγή της ακαδημαϊκής σκέψης και όχι οι μπακαλίστικες απαντήσεις-τηλεγραφήματα) επιτείνουμε διακριτικά την πλάνη του διορθωτή, που πλέον έχει εγκλωβιστεί στο παράλληλο εξεταστικό σύμπαν που κατασκευάσαμε ειδικά γι’ αυτόν. Το σχέδιο βαίνει κατ’ ευχήν.

Βήμα τρίτο:

Επειδή εμάς δεν μας αρέσουν οι αέναες απεραντολογίες στις οποίες συνήθως επιδίδονται οι αδιάβαστοι για να καλύψουν την μορφωτική τους ένδεια, μαζεύουμε σιγά σιγά την αφήγησή μας με έξυπνα συγγραφικά τεχνάσματα. Για παράδειγμα, παραπέμπουμε τον αναγνώστη σε στοιχεία-κλειδιά που αναφέραμε ήδη, χρησιμοποιώντας φράσεις όπως “τα ως άνω λεχθέντα”, περνώντας έτσι με φαντασμαγορικό τρόπο το μήνυμα ΕΛΑ ΤΩΡΑ, Σ’ΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ, ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. Η παραπομπή αποτελεί, εκτός των άλλων, διαβολική πατέντα υποσυνείδητης επικοινωνίας με τον καθηγητή που διορθώνει, καθώς του κρούει τον κώδωνα της επαγγελματικής διαστροφής: Τα άπειρα ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ή ΤΟ ΧΩ ΠΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ έρχονται στο μυαλό του κατευθείαν μέσα από αυτό το λεκτικό ερέθισμα, και δημιουργούν ανάμεσά σας το bonding που δεν φανταστήκατε ποτέ πως θα προέκυπτε.

Βήμα τέταρτο:

Κλείνουμε με σοβαρότητα το κείμενό μας και προχωράμε με την ίδια λογική στις επόμενες ασκήσεις. Στο τέλος, δεν ξεχνάμε να αναφέρουμε ότι είναι το τελευταίο μας μάθημα για πτυχίο, κι ας έχουμε άλλα δέκα ακόμη.

Βήμα πέμπτο:

Αφήνουμε κάτω το στυλό και διαβάζουμε ξανά τις απαντήσεις μας, για να προσέξουν οι επιτηρητές πόσο επιμελείς είμαστε. Η work ethic μας λάμπει εκτυφλωτικά- σχεδόν διακρίνεται από το διάστημα. Μαζεύουμε τα πράγματά μας διστακτικά, λες και παλεύουμε με τον εαυτό μας να μη στρωθούμε ξανά στο έδρανο για ακόμη έναν γύρο, και κατεβαίνουμε τα σκαλιά του αμφιθεάτρου με αυτοπεποίθηση ολυμπιονίκη. Παραδίδουμε το γραπτό μας στην έδρα και κλείνουμε με αισιοδοξία το μάτι στον επιτηρητή που κάθεται εκεί.

Επιστρέφουμε σπίτι και αναμένουμε ένα 7, το λιγότερο.

Advertisements

1 Comment on Ο απόλυτος οδηγός επιβίωσης στην εξεταστική

  1. zantervill // 10/01/2015 at 3:28 pm // Reply

    ahahah ενα 7 τουλαχιστον 😀 xaaxax

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: