Advertisements
Breaking Newz:

THE CURLY AUDITORIUM #5

Ο Μηδενιστής μας φτύνει να μη βασκαθούμε

ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ- ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΓΑΜΩΤΟ

Ήδη απ’ το πρώτο καρέ καθίσταται σαφές πως το storyline είναι εμπνεύσεως του καλλιτέχνη, οπότε πάνω-κάτω καταλαβαίνουμε ότι θα κυμαίνεται σε νοητικά επίπεδα επιληπτικής κατσαρίδας.

 

Ο Μηδενιστής κάθεται αραχτός στον καναπέ του. Με το δεξί χέρι ξύνει τα αρχίδια του και με το αριστερό αλλάζει κανάλια στην τηλεόραση. Βαριέται θανάσιμα και ψάχνει κάτι εποικοδομητικό να κάνει ενώ παράλληλα από μέσα του απαγγέλλει ένα μαρτυρικό κοινωνικό κατηγορητήριο, που αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές κάθε ευσυνείδητου πολίτη της ραπ.

 

Επιτέλους! Του έρχεται μια καταπληκτική ιδέα για να σπάσει το μονότονο τρίπτυχο φραπές-ξύσιμο- μαλακία μπροστά στον καθρέφτη ! Θα ληστέψει μια τράπεζα για να χτυπήσει το άδικο καπιταλιστικό σύστημα, που έχει γονατίσει κάθε σύγχρονο ράπερ, εκ των έσω. Δεν παραλείπει φυσικά να αναφέρει στους υπαλλήλους της τράπεζας ότι ήρθε κατευθείαν από τα κωλόμπαρα, πράγμα που- ας μη γελιόμαστε-δεν ισχύει, αφού πριν λίγο τον είδαμε να ψωλάρει μόνος του σπίτι.

 

Σαν αμείλικτος και αιμοδιψής εγκληματίας που είναι, δεν αφήνει πολλά περιθώρια αντίδρασης σε πελάτες και προσωπικό. Θέλει τα λεφτά και τα θέλει τώρα. Γι’ αυτό άλλωστε και δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει για εκφοβισμό το απειλητικό του όπλο (δηλαδή κάποιος κοπανάει δύο φορές την πόρτα της τουαλέτας δυνατά, κλάνοντας ταυτόχρονα για επίταση του εφέ, καθώς ο Μηδενιστής δήθεν πυροβολεί στον αέρα με το πλαστικό νεροπίστολο από τα jumbo).

 

Ο καλλιτέχνης μπαίνει στο αυτοκίνητό του και νιώθει γαμώ, πατάει γκάζι- aww γουστάρει, πειράζει; – και κατευθύνεται προς τον τόπο του επόμενου μεγάλου εγκλήματος. Παρατηρούμε ότι στα αυτιά του φοράει πέρλες, ειδικά διαμορφωμένες για πολύ αντρικούς λοβούς. Δεν πρόκειται δηλαδή για κοινά γυναικεία σκουλαρίκια, αν αυτό πιστέψατε βλέποντάς τα. Ο Μηδενιστής είναι φουλ άντρας ρε man και τιμάει τις ορμόνες που παίρνει για να διατηρηθεί τέτοιος.

 

Τελικά ο δρόμος τον βγάζει στην Εφορία, όπου και εισήλθε με σκοπό να κλέψει όλα τα ταμεία, αφού πρώτα ακινητοποιήσει όλες τις ξινές υπαλλήλους. Φυσικά οι ξινές υπάλληλοι μοιάζουν με πρωταγωνίστριες ταινίας του Σειρηνάκη και δε δείχνουν να ενοχλούνται από την κακοποίηση, γιατί όπως και να το κάνουμε είναι πολύ αφροδισιακό να σε φιμώνει ένα φρίσμπι με στεροειδή.

 

O κόμπος έχει φτάσει στο χτένι κι έτσι ο Μηδενιστής αναγκάζεται πλέον να απευθυνθεί στα ανώτατα κλιμάκια της δημόσιας υπηρεσίας. Πλακώνει στο ξύλο και τους δυο κομπάρσους του Μητσικώστα, που υποδύονται τους υπαλλήλους, με δυο απλές κινήσεις των χεριών του και αποχωρεί ευχαριστημένος. Έκπληκτος από την ολιγωρία της αστυνομίας φεύγει τελικά από την Εφορία, αφού πρώτα φωνάξει στους εναπομείναντες συνδαιτυμόνες «Τρεχάτε», όπως κάθε Πατρινός ράπερ από το Bronx.

 

Επόμενος σταθμός, το νοσοκομείο, όπου ο καλλιτέχνης ήδη από τα πρώτα δεύτερα της παρουσίας του επισημαίνει τα βασικά στοιχεία της παθογένειας του δημοσίου. Η εύστοχη καταγραφή της κοινωνικής αναλγησίας και διαφθοράς συμπληρώνεται με την κατακύρωση της αυτογνωσίας του καλλιτέχνη, ο οποίος δεν φοβάται να παραδεχτεί πως ναι, χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης. Η ψυχίατρος είναι φυσικά μια αισθησιακή ύπαρξη που τις ελεύθερες ώρες της διατηρεί γραμμές 090.

 

Ξαφνικά η αστυνομία εισβάλλει στο δωμάτιο και δένει χειροπόδαρα τον Μηδενιστή, υποβάλλοντάς τον εκ παραλλήλου σε ένα αδυσώπητο λεκτικό μαρτύριο: «Είσαι μάγκας ρε; Είσαι μάγκας; Είσαι πιο μάγκας από μας;» Ο Μηδενιστής απαντάει λακωνικά με φράσεις όπως «Γαμώ!», «Είμαι!», «ΚΕΠΟΥΣΑ ΚΟΜΑ». Καταλαβαίνουμε όλοι ότι για το 9 που είχε στην έκθεση δεν έφταιγε αυτός, απλώς δεν τον καταλάβαιναν οι καθηγητές του.

 

Τσουπ! Το σκηνικό αλλάζει και τώρα ο Μηδενιστής-Χουντίνι είναι ελεύθερος και ο αστυνομικός μπρούμυτα δεμένος. Καταπληκτικό σκηνοθετικό εύρημα και ταυτόχρονα εκκωφαντική κοινωνική αλληγορία. Ο καταπιεσμένος από τα όργανα καταστολής πολίτης παίρνει στα χέρια του την εξουσία και δίνει στον αλλοτινό του δυνάστη μια γεύση απ’ το φαρμάκι της σκλαβιάς.

 

Τι; Νομίζατε πως όλο αυτό ήταν αλήθεια; Όχι βέβαια κουτά, σας την έσκασε ! Ήταν όλα ένα γλαφυρό όνειρο του Μηδενιστή, που έκανε το λάθος να φάει γιαουρτλού μετά τις δώδεκα και να κοιμηθεί προτού χωνέψει! Πως ήταν άλλωστε δυνατό να ισχύουν τα παραπάνω, τη στιγμή που δεν υπάρχει ούτε ένα γυμνό πλάνο με τα αποτριχωμένα μαστάρια του καλλιτέχνη να πάλλονται στο ρυθμό του beat; Δεν έχει σημασία όμως που τίποτα από αυτά δεν συνέβη στην πραγματικότητα. Τώρα ο Μηδενιστής ξέρει ακριβώς τι πρέπει να κάνει. (Ελπίζω αυτό να σημαίνει πως θα χωρίσει τη σαχλή ψιλικατζού που τον πήρε τηλέφωνο.)

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: