Advertisements
Breaking Newz:

THE CURLY AUDITORIUM #3

ΣΑΚΗΣ ΑΡΣΕΝΙΟΥ – ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ

0.02 Ένα χαλασμένο ραδιοφωνάκι βυθισμένο στην άμμο εκπέμπει στα βραχέα μια εμετική λαϊκή φωνή που ψέλνει τον ανατρεπτικό στίχο “πάνω-κάτω κι άνω-κάτω να με κάνεις”. Η υποψία πως ο στιχουργός δεν γνώριζε τη συνωνυμία πάνω και άνω χαϊδεύει με ευγενική περιέργεια τη σκέψη των ακροατών, οι οποίοι εύχονται το ραδιοφωνάκι να ήταν λίγο περισσότερο βυθισμένο στην άμμο (τόσο όσο πρέπει για να συναντήσει αρχαία).

0.12 Δυο λαϊκάντζες παίζουν τάβλι στην παραλία με ανοιχτά πόδια, καθισμένες σε εκείνα τα καρεκλάκια που καθόταν και η μάνα του Κώστα Βουτσά. Για κάποιο λόγο τσακώνονται, ο οποίος αποκλείεται να αφορά το τάβλι, αφού let’s face it, η λέξη ούτε με κάπα αρχίζει, ούτε στο γιώτα τονίζεται.

0.18 Ένας γιγάντιος θεός αναδύεται στον αφρό της θάλασσας, λουσμένος με το φως του Απόλλωνα και ψημένος στο φούρνο του Ηφαίστου (μάλλον το γύρισμα παρατράβηξε και ο πρωταγωνιστής κατά λάθος έγινε φλαμπέ). Το αγόρι προσπαθεί να φανεί μοιραίο κατά την έξοδό του από τον πολιτισμό του Φούσκα και της Άριελ, αλλά το αλάτι τσούζει τα ματάκια του, με αποτέλεσμα να αλληθωρίζει. Φυσικά οι κλώσες στην αμμουδιά κάνουν Ουάααου με το που τον βλέπουν για να ξεσηκώσουν τα μιλιούνια που παρακολουθούν το βίντεο.

0.24 Πέφτει η εισαγωγή του τραγουδιού και ξαφνικά μια παρέα εμφανίζεται από το πουθενά να παίζει ρακέτες ενώ οι κοπέλες συνεχίζουν να παίζουν τάβλι ακάθεκτες. Ο τραγουδιστής βγαίνει από τη θάλασσα χορεύοντας τσιφτετέλι (ό, τι πιο σύνηθες) και ένας οικονομικός μετανάστης εμφανίζεται από το πουθενά με ένα κασετόφωνο στον ώμο. Ναι, το Miami και ο Αστέρας απέχουν μόλις μια στροφή με κακή σήμανση και εύλογα μπερδεύτηκε.

0.40 Το πρώτο κοντινό πλάνο του Σάκη Αρσενίου είναι γεγονός. Τα χειλάκια κουνιούνται υπαινικτικά, τα φρυδάκια σμίγουν χαριτωμένα, τα ματάκια κλείνουν γιατί έχουν γκαβωθεί από τον ήλιο και η κομμωτρίς καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες να κρύψει την αραίωση χτενίζοντας τα μαλλιά του τραγουδιστή σε κατεύθυνση αντίθετη προς τη φορά της φύτρας.

0.52 Ο σκηνοθέτης μας δείχνει το σώμα του Σάκη σε όλο του το μεγαλείο, ντυμένο με σκισμένο λευκό τζιν από κάτω αλλά καμπριολέ από τη μέση και πάνω για να διεγείρει και την πιο κακοφορμισμένη παρουσία του Αγίου Ιωάννη Ρέντη. Ο Σάκης χορεύει άτσαλα στο ακρογιάλι κάνοντας κινήσεις ζεστάματος τερματοφύλακα με τα πόδια και κυκλικές χειρονομίες Σεφερλή, εμπνέοντας δέος σε κάθε χορογραφημένο κοπάδι μεδουσών σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου.

1.15 Οι κομπάρσες αρχίζουν να λικνίζονται καθισμένες (τα είκοσι ευρώ που πήραν για να παίξουν στο κλιπ δεν θα δικαιολογούσαν όρθια χορογραφία) και ο έγχρωμος καλλιτέχνης με το κασετόφωνο στον ώμο παίρνει το λόγο για να τραγουδήσει μια μίξη old school rap και νοσταλγικού τζαμαϊκανού hip hop jam. Στο μεταξύ ο Σάκης συνεχίζει να μας δείχνει τα ανοίγματά του στα ρηχά γιατί η μάνα του Κώστα Βουτσά του φώναξε να μην ξακρίζει και τον πάρουν τα ρεύματα.

1.38 Ο Σάκης επεμβαίνει στο τουρνουά των δυο κοριτσιών, που εξελίσσεται σε derby (δηλαδή οι παίκτριες δεν άντεξαν και πλακώθηκαν στις ομώνυμες σοκοφρέτες) και εκστομίζει τον κορυφαίο στίχο “Kι αν δεν έβλεπα μπροστά μου στην αρχή, είχες κάλυψη γιατί ήσουνα γατί”. Παράλληλα για να αποδώσει παραστατικά την αίσθηση του γατιού κάνει με τα χέρια του την χαρακτηριστική, ναζιάρικη κίνηση της γάτας, πράγμα που ενδεχομένως σημαίνει ότι αφού κάθεται στην άμμο, μπορεί να έκανε και κακά του.

1.59 O καλλιτέχνης συνεχίζει να χορεύει ημίγυμνος εν μέσω ενός γενικότερου κλίματος καλοπέρασης και παραλιακής ευτυχίας, έτσι όπως οι πληρωμένες πλαζ και τα αναφυλακτικά λάδια την προσδιορίζουν. Νέα αγόρια με τατουάζ και κορίτσια με κακόγουστα μαγιό παίζουν μήλα μέσα στο νερό και όποτε το πλάνο γίνεται μονότονο πετάγεται ο Σάκης κουβαλώντας την εγγενή αντίφαση της φωτόλυσης του επαρχιώτη.

2.45 Από εδώ και μέχρι το τέλος την παράσταση κλέβουν οι πλαστικές κινήσεις των χεριών με αγαπημένες μου, τις εξής:

“Να, τόσο πήρα στην έκθεση στις Πανελλήνιες”

“Nαι η γλώσσα μου είναι πολύ μεγάλη για το στόμα μου, αλλά φοράω τα βραχιολάκια της Μενεγάκης”

“Μαλάκα μου, η γκόμενα είναι τσακάλι ρε φίλε, μου είπε ότι διαβάζει Ηράκλειτο, όχι εκείνον που σκότωσε το πόρτο Ύδρα, τον άλλονα.”

“Πριτς που θα σου δώσω το αντηλιακό μου”

“Έλα μωρ’συ να σου δείξου τα κτήματα, να ξέρεις τι έχεις αύριο μεθαύριο”

“Πάρτο αριστερά, πήγαινε ευθεία, στο τέταρτο στενό στρίψε δεξιά, μετά ξανά αριστερά, μετά όλο ευθεία, μετά θα βρεις ένα περίπτερο. Ε, ρώτα εκεί ρε φίλος, συγγνώμη κιόλας που δε σε πάω ας πούμε”

Advertisements
%d bloggers like this: